måndag 20 december 2010

Brown eyes

Bra dag!

Åt frukost halv 6 (sista frukosten tillsammans, pallrade mig upp en halvtimme tidigare, Vad gör man inte för sina kvinnor liksom). Åkte och jobbade. Mötte därefter upp Pullis i Majorstuen. Såg Cornelis på bio (nu har jag bara en återstående biobiljett kvar, den sparas till när jag återvänder i vår:)) Åkte hem, bjöd in Alf på middag som drog fram en flaska äkta champagne. Det är klass på den gubben vill jag lova! Självklart var lill valpen med, Janus och Cherine. Hela djurligan.. haha. Och ja, jag är kär i den där lilla. Valpögonen liksom. Man smälter. Han är som en Månzon fast 11 år yngre. Gulle :)

Sitter här och bör väl strax få arslet ur vagnen och styra upp lite i rummet mitt. Dags att börja planera packning och de sista julklapparna ordentligt nu. Helt plötsligt har jag väldigt lite tid på mig. Känns ju sådär.. som vanligt då. Får nog slå på klockan någon timme tidigare och bege mig in till stan innan jobbet. Börjar ju inte förrän 12.. Vi får se hur pigg jag är. Det löser sig, helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Ohoj va tiden springer iväg om 2 dagar är du hemma! Det ska bli så kosligt att få ha dig hemma över Julen, Jag längtar så. Välkommen Hem våran älskade dotter,, Hälsa God Jul till Affe o husdjuren.
    Puss puss/Mam

    SvaraRadera