onsdag 8 februari 2012

There is sunshine in my soul today, more glorious and bright than glows in any earthly sky

PACKNING FÖR TVÅ MÅNADER, CHECK.

Hållt på och packa hela morgonen. Sovit rätt kasst inatt så jag var glad när klockan var 8 och man iaf hade fått 5-6 timmars sömn. Tog ut min lille man Månzon på promenad. Sista promenaden på två månader. Vemodigt. Kommer sakna grabben sjukligt mycket.. och resten av familjen och mina andra kära. Men vi ses snart igen! =)

Snart kommer brorsan hit, då blir det lunch med familjen (saknar dig dock, Sara!) och sedan är det bara att ta sig an den stora feta ryggsäcken och åka iväg till Knivsta till Sundh's och sedan vidare till Arlanda.

Flyget går inte förrän 18.50 ikväll mot London. Åker sedan därifrån vid ca 22-tiden och landar i Bangkok 16.25 imorgon. Där möter vi upp käraste Bella och då blir det lite häng på flygplatsen innan planet mot Phuket går 21.15. Där anländer vi väl där någon gång efter halv 11 på torsdag kväll. HEJUDAMIG vilken lång resa detta kommer bli... haha. Tacka vet jag min längsta flygresa på 7 timmar... nu reser vi ju i över ett dygn (inkl. mellanlandningarna då). Vi ska förresten åka en feeet Airbus. Pretty cool. Hoppas flygresan går bra. Inga luftgropar och sånna fasoner, tack!

Men det här blir bra. Jag är sjukt förväntansfull och lycklig över åka. Ska bli så gryyymt kul.

Ha det så bra här hemma nu, uppdaterar statusen lite då och då när jag får tag i en dator, så håll utkik! Ta hand om er här hemma, ดูคุณ (=vi ses, thailändska. Skönt att språket inte är så svårt iaf.......)

Ha det bra! Arrivederci

1 kommentar:

  1. Såg att ni fick ändrad avgångstid, Ser fram emot att få följa dig/er på Blogg o FB,puuuuuuuuuuuusssssssssss

    SvaraRadera