söndag 19 februari 2012

Ao Nang, Krabi

Tjoho!

Sitter i skrivande stund inne i Ao Nang och svettas. Det ar vaaarmt!!! Och valdigt fuktigt. Det askade och regnade jattemycket inatt har, jakligt haftigt faktiskt. Blixtrarna lyste upp himlen typ konstant. Men det var skont att kanna pa lite regn anda tycker jag! :)

Nu har vi lamnat vart hotell, som visade sig ligga heelt ute pa vischan, efter tva natter. Har hangt mycket med en skitskon tjej fran England. Nu har vi dock flyttat till ett hotell inne i Ao Nang istallet, sa vi ska bo dar i tva natter nu ocksa. 1000 Bath for tva natter per person var mycket overkomligt! Da bor vi mitt i smeten igen sa det ar ju harligt.

Dessa dagar som vi spenderat i Ao Nang har bestatt av mycket sol och bad och aven massa shopping, vi gick loss ordentligt igar! Eftersom vi aven borde ute pa vischan sa kunde vi inte ta oss ivag pa kvallarna riktigt, sa vi hangde med Hattie i hotellbaren och hade trevligt med henne och thaiarna dar samt massa chang. Det ar gotttt.

Idag kommer vi gora nagot valdigt roligt! Kl 15 skall vi aka namligen ivag pa elephant trekking i djungeln! Fett kul. Sa blir det bad och relax dar ocksa at natural river park. Kommer nog bli hur bra som helst.

Orat kanns btw mycket battre nu (akte pa nagon sorts oroninflammation i Koh Lanta) men det ar nu over. Skont! Nagot annat som ar mindre skont ar att min kamera strejkar. La over bilder till ett usb nu nar vi var pa varat tidigare hotell och nu star Skrivskyddat nar jag satter pa den. NAGON som vet vad man gor at det? maste ha en kamera liksom...

Naja, nu ska vi snart tillbaka till nya hotellet och checka in. Grattis varldens finaste mormor pa din fodelsedag idag ocksa. I love you!
Puss

2 kommentarer:

  1. drick några chang för mig med, du vet vem :)))) om du använder dig av skype eller nå adda mig, katchion67 :-d KRAMM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självköart! I will ;) victor din fegis som censurerar ditt namn! Heehe. Vi hörs!

      Radera