måndag 13 februari 2012

...fortfarande pa Phi Phi

Tjoho!

Tredje dagen pa Phi Phi idag, vi har trivts sa bra sa vi stannade tva extra dagar, hehe. Vi har legat pa stranden exakt hela dagen, sjukt harligt vader och jag bara njuter till fullo av livet vi lever. Imorgon (hey, it's my birthday!) efter att tjejerna forhoppningsvis gett mig fina fodelsedagstoner tar vi vara feta ryggsackar och drar vidare mot Koh Lanta. Dar kommer vi formodligen spenderatre natter ocksa men vi haller alla planer ratt oppet. Vi ska ia skamma bort oss lite med manikyr, pedikyr och massage imorn, blir en bra fodelsedag det!

Igarkvall var en sjukt kul kvall! Efter en hel dag pa beachen gick vi hem och fixade oss, at pa en mysig restaurang med skon reggaemusik i bakgrunden, och sedan drog vi ut i partynatten. Kanslan av att dansa till grym musik barfota i sanden med en ol i handen, partyglada manniskor och havet kluckandes bredvid en var lite for bra.

Nu ska vi boka lite bat och flygbiljetter. Ha det fint! Puss o kram

Har kommer nagra fa bilder ocksa :)



Party pa phi phi (en av alla clubar, Slinky haha)


Idag pa stranden


Varat forsta boende pa resort o spa, phuket




3 kommentarer:

  1. Fy bövelen vad fint det är, förstår att alla svennar emigrerar. Idag lyser iaf solen över Stockholm och jag passade på att dricka kaffet på balkongen med alla avundsjuka skator (jag tror de ville åt mitt kaffe). Nåväl, ha en skön kväll och en ännu lite skönare födelsedag om möjligt imorn. Kiss /S

    SvaraRadera
  2. Kära nån då, den bilden på dig i vattnet var jätte fin o erat spa boende såg helt rätt ut,Jag förstår att ni stortrivs i värmen, imorse (må morgon) då jag cyklade hem i - 9gr så tyckte jag synd om Koltrastarna som sökte skydd bakom cykelstället och som får flyga iväg då jag dundrar in med min cykel, Som sagt Mathilda nyp dig i armen puss o klem ha de ha de puss puss<3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Hipp hipp hurra på din födelsedag idag, Matilda.
    Det ser ut som att man kan fira sin födelsedag på en sämre plats. Njut av fulla drag, och ha en toppendag.
    Ge min fina dotter en blöt puss från mig.
    Kram

    SvaraRadera