fredag 3 februari 2012

Count on me

Yes, äntligen helg igen! den här helgen har varit efterlängtad!

Spenderade natten i Bellas lgh a.k.a "La Cueva", tokmysig torsdagskväll med litet SATC-maraton, smoothies, kaffelikör och massa tjejsnack. Kvalitetstid! Eftersom Bella även slängde ut sin tv på blocket igår var både mejlen och telefonen duktigt terroriserad hela gårkvällen och morgonen. Vid 10.30 tiden idag kom tjejen som var först till kvarn för att hämta den, och visade sig även vara en kund ute i Östis. Vad är oddsen... :)

Ikväll blir det födelsedagsfirande för mig! Mina nära&käraste kommer ikväll eftersom jag är borta över min födelsedag. Moccatårtan är klar, slängde även ihop en kladdkaka som premiärgörs i nya ugnen och middagen börjar bli klar. Me gusta! Kommer bli en bra kväll.

Imorgon drar vi hårt i partysnöret för då blir det sista utgången samt födelsedagsutgång för mig och Josefin. Kan ju inte bli annat än bra. Vi börjar med middag med fina vänner hos mig, sedan ses vi i dimman på Birger Jarl helt enkelt!

Trevlig heeeeeeeeeeelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar