måndag 5 mars 2012

Hejda Thailand, Hej Australien!!!

Holaaaaa!

Nu ar vi utcheckade fran hotellet och ready to go! Hunnit njuta och fatt matkoma for 4e dagen i rad av frullen samt redan legat 4 timmar vid poolen. Kanns riktigt bra!
Flyget gar om ca 5 timmar och flygresan tar lite mer an 9 timmar. Vi landar mitt i natten thaitid och pa morgonen i aussie sa jag hoppas vi kan sova mycket pa planet sa vi slipper vara forvirrade o trotta zombies imorgon nar vi landar!

Sista kvallen i Bangkok kunde inte slutat sa mycket battre. Elin och Tobias kom hit och vi at en mycket god middag pa en restaurang har bredvid. Avslutade sedan kvallen med drinkar pa topfloor. Aterigen, maktigt! Sjukt kul kvall!
Eftersom det aven var sista dagen spenderade vi alla dagens timmar vid poolen. Inte hunnit sola sa mycket de senaste dagarna da vi vart lite sjuka pa Koh Samui somsagt plus varit valdigt turistiga har i Bangkok, sa det var riktigt skont att bara suga i sig solen och poolhanget.
Hann aven med och trana innan det, lovely. Josefin lag kvar pa rummet och snorvlade eftersom hon blivit forkyld (peppar peppar pa att jag haller mig fran att bli smittad).

Forresten! Var pa weekendmarknaden plus Central World i lordags. Shoppade allt fran klanningar till linnen till ringar till underklader! Asnice. Marknaden var typ ett svettmarathon dock, haha, var enormt kvavt och asmycket folk (lonehelg for thaiarna). Vi astadkom grymt bra shopping iaf. Valdigt nojda tjejer.

Nej nu ska vi fa i oss lite mat innan vi aker till flygplatsen. Ha det gott sa hors vi i Australien!!! WOHO :)))

Pussar

6 kommentarer:

  1. awesooome, jag ska åka till jobbet nu ja, inte liika kul, men bra för mig endå ;) PUSSS
    /Nirree

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobb ar bra ocksa, da kan du ocksa ut o resa snart ;) Lycka till nu! PUSSAR

      Radera
  2. Känns nästan som att jag också ska till Australien. Det ska bli riktigt kul att följa er där! Stor kram /Sis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe kul! Jag ska forsoka uppdatera mycket! PUSS!

      Radera
  3. Oj Oj Oj såg på Fb det som ni råkade ut för hujedamej tur att det inte blev värre ändå,,, fastän nack knyck är inte heller det man vill råka ut för på semester resan, Jag kollade just nu på Sydney airport och arrival, jag tänker x-tra mycket på dig ikväll sv tid 21.00 då ni landar, du vet att Jag följer dig via tekniken som e helt suverän.Älskade dotter ha det bäst i landet "down under" PoK

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var valdigt trakigt och kaosartat.. vad roligt att du hanger med oss sa mycket, jatteskoj! nytt inlagg upp nu! PUSS

      Radera