fredag 2 mars 2012

Bangkok

HEEELLOOOO!

Hanger just nu i Bangkok, and I LIKE it! Vi kom hit runt 11-tiden igar och vi bor pa Rembrandts hotell. SJUKT nice, ar uppgraderade till room deluxe (stort tack Ola och Lisa!!!) och vi lever som prinsessor. Minst sagt. Det ar ratt galet faktiskt.. Sjukt frascht och ALLT finns. Inte sovit sa gott som jag gjorde inatt sen jag sov i min egna underbara sang. Har finns stora fluffiga tacken och kuddar och for en gangs skull mjuka sangar! Ljuvligt. Vi bor pa 20e vaningen av 26 (at forresten pa vaning 26 igar = top floor, igar med utsikt over halva staden typ, maktigt!) Jag blir duktigt snurrig varje gang vi aker hissen, dar snackar vi hog hastighet! haha. Poolen ar toooknice och sedan finns aven ett gym med bastu och hela baletten har. Sa imorse stallde vi klockorna pa 6.45 for att ga upp och dra ett rejalt pass. GRYMT skont, har verkligen langtat efter att fa gymma. Sa dessa dagar blir det hardtraning medan man kan, heh..

Efter traningen imorse gick vi till forsta vaningen dar det serverades frukostbuffe. Sjukaste jag sett!!! Haft matkoma i typ 6 timmar. Fanns sa galet mycket gott att valja bland att man vet inte vad man ska ta sig till.. himmelriket for lilla gourmetthilda!

Efter frullen jaste vi vid poolen ett par timmar innan vi drog till MBK. Ett jattestort shoppingcenter har i Bangkok. Dock vart vi lite besvikna pa gallerian.. fanns inte sa mycket kul att shoppa och nar vi val hittade lite fina klanningar fick man inte ens prova dem innan man kopt dem. Och det vill man ju inte sa det var ju synd. Vi ska iaf till helgmarknaden imorgon fm sa dar hoppas vi pa lite battre lycka!
Pa MBK traffade vi aven upp Elin och Tobias fran Uppsala, sa ikvall blir det middag och trevligheter tillsammans! Gott.

Sa sahar ser det ut just nu. Vi ar glada och lyckliga och har svart att andas i denna smogiga stad, men somsagt. Vi mar braaaaaaaaaaaaaa!
Nu ska vi upp o slanga oss vid poolen innan vi fixar oss infor varan kvallsdejt med Elin & Tobias!

(Forresten, mitt wifi har lagt av sa er som jag whats appar med kan jag tyvarr inte svara pa forran jag kommer in nagon annanstans. Nar det funkar ska jag forsoka leverera lite bilder ocksa!)

Puss o klem

4 kommentarer:

  1. Lite lyx skadar aldrig! Det är ni värda oh det är så skönt att höra att ni mår super. Idag Fredag 2/3 har vi underbart vårväder stor sol från en klarblå himmel o 6-8 gr varmt,Forsätt att må bäst pussssssss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nee lyx skall det va! Ah vad harligt det later! Naaastan lika bra som detta ;) pussss

      Radera
  2. låter helt galet :D sjuuukt nice, blir så jäkla avis. Vill också gymma tidigt och ha frukostkoma och sen glassa vid en pool! Njut nu föfan ;)

    /Nirre

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det AR helt glet :D haha jaa det ar inte helt fel vill jag lova kara du!
      Jag njuter!!! Puss

      Radera