tisdag 4 januari 2011

Worried ground

Jobbig miss imorse. Sover länge och ska upp o äta den väldigt trevliga hotellfrukosten. Kommer ner 10.40 eftersom de stänger kl 11. Trodde jag ja, tomt på folk och tomt på frukost. "Å nai, frukosten stänger kl 10 på vardagar" Men grattis.. Jag som var vrålhungrig. Däremot tyckte hon lite synd om mig och sa att det fanns fil o flingor kvar som jag kunde få ta. Sen kom hon en stund senare med tre frukter! Haha. Snällt. Men rätt ovärt att missa frukosten sådär.. den är värd. Och har bara tre frukostar kvar. Nåväl.

Idag är en sån dag då jag är lite förvirrad.
Förvirring 1: Vet inte om jag bör ringa läkaren eller inte, jag misstänker öroninflammation just nu. Och tror jag fick in lite vatten i örat igår också, vilket jag ABSOLUT inte får. Det här är ju omöjligt. Hatar att inte kunna duscha som en normal människa. Känt mig som Kalle Bakom i tre (!!!) veckor nu.

Förvirring 2: Ligger en dag före. Eftersom jag i söndags hoppade in o jobbade på min lediga dag, och jag va inställd på att jag bara hade 5 arbetsdagar kvar. Så idag vill mitt huvud att det är onsdag. Och det är i övermorgon vi åker hem. FEL! DET ÄR TISDAG.

Förvirring 3, 4 & 5. Nej, inte värt att skriva ner ens. Håller dem i skallen. Men förvirrad mina vänner, det är jag.

Nu skall jag packa om hela min tjocka feta packning jag har., Hur i hela världen ska jag lyckas få med allt härifrån????? Sedan väntar jobb kl 16. Känns okej att det är ca 2 minuters avstånd mellan hotellrummet och jobbet. Heeeeeeeeeeeelt okej.

Förresten, hotellivet gillar jag starkt! Riktigt starkt!

4 kommentarer:

  1. Min söta lilla förvirrade dotter Ja nu vet du hur Jag känner (skämt),nåväl de e bara att ta nya tag kanske du skulle göra ett besök hos din Örondoktor innan du far hem han e ju uppdaterad på ditt status, skit i pengarna dom får du tillbaks på försäkringen då du kommer hem. Nu e jag ledig fram till fre, skype anytime puss puss

    SvaraRadera
  2. du kommer hem du kommer hem du kommer hem du kommer hem du kommer hem du kommer hem du kommer hem du kommer hem du kommer hem du kommer hem du kommer hem du kommer hem :D :D :D :D

    sa jag att du kommer hem?

    SvaraRadera
  3. lugn tobbe lugggggggggggggggggggggggggggggggggn

    SvaraRadera