söndag 30 januari 2011

Seasons come and go, but I will never change

Imorgon åker mina två fruar, Mathilda & Pernilla ut i vida världen. Närmare bestämt Asien och Thailand. Åter igen har alla börjat sakta men säkert tagit sitt pick och pack och farit iväg på äventyr.

Några äventyr för mig i vår ska det väl bli också, dock lite kortare sådana. Men ändå äventyr. London, Barcelona och mitt kära Oslo ska jag göra allt för att åka till. Har dubbel anledning att åka dit nu. Hälsa på mina fina vänner. Kul att ha något att se fram emot i alla fall! Inte så farligt dyra biljetter nu heller så här långt i förväg, så det är ju awesome.

Imorgon börjar nya Sverige livet. Varit på svensk mark två veckor nu, så nu är det dags att ta tag i allt. Först ut är bl.a jobbsökande och träningskort. Allt annat betar jag av vartefter. Lite taggad är jag allt. Går in för det fullt ut. Kör bara kör.

2 kommentarer: