tisdag 24 april 2012

Drive by

Vilka goa dagar jag haft senaste tiden! Hade en underbar mor & dotter dag igår, spenderade massa tid runt om i stan och handlade saker till mitt crib. Kaffebryggare, check! Så nu kan jag bjuda på kaffe vid tillfälle!
Avslutade dagen med sushi, gaaaalet så gott det är.

Idag har jag mest varit med mina kära vänner. Kom precis in från en kvällsdejt med fina Ida! Nu är jag hos mor & far och är hundvakt. Imorgon blir det en sväng till underbara Länsö! Ska bli så skönt att komma dit. Sen är det dags att börja jobba på torsdag! Back to reality! Blir kul o träffa alla igen!

Hello, inte långt kvar till valborg nu heller! Tagggggg! Ser ut att bli galet bra väder också! Hoppas bara det inte ändras nu, 20 grader och sol är varmt välkommet! Nä nu är det dags att ta en sista prommis med min lilla pojk. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar