onsdag 7 december 2011

Titanium

Där satt den. Klapp på min kind för att jag nu avverkat dessa arbetsdagar med sådan bravur. Hehe. 21h jobb och ~4 timmars sömn däremellan. Trött tjej, men åh vad skönt att vara ledig nu!
Har svinont i ryggen efter skapligt mycket jobb i mejjan vilket innebär bära grejer hit och bära grejer dit. Dessa mjölkbackar med typ 20 liter mjölk i är inte att leka med. Så har pissont i ryggen nu, men det skall gottgöras! Ska ringa o kolla om jag kan få en massagetid på imorgon/ på fredag. Vore ju lite för skönt!

Imorgon blir det en lååång sovmorgon, ett träningspass och sedan tar jag dagen som den kommer. Middag med Määgi & Gulla ute förhoppningsvis. Kanske dags att börja köpa lite julklappar också?

JAG LÄNGTAR TILL HELGEN!

2 kommentarer:

  1. Shit vad du är stark! Jobbar och sliter... Du förtjänar verkligen en skön semester. Puss

    SvaraRadera
  2. Tack sis! Ja nu ska det bli skönt med ledighet. Saknar dig! Pussar

    SvaraRadera