torsdag 1 december 2011

Gillap

Produktiv dag! Har fixat o donat med grejer jag måste. Bland annat vaccinerats. Kan ju även flika in att jag faktiskt hittade ett par skor idag att ha i vinter! (Kul grej; går in i en affär, kollar in en av skyltdockornas skor och tänker: men fan vilka snygga skor.. hinner tänka lite till att jag känner igen dem från någonstans... jag kollar ner i min påse och.. score! det var dem jag nyss köpt!) Heheh. Sjukt nöjd tjej med andra ord.

Och imorgon är det fredag! Ett hårt träningspass på förmiddagen väntar. Sedan vill jag ut ut ut och dra hårt i partysnöret på kvällen, men eftersom att jag jobbar låångga pass hela helgen och större delen av nästa vecka är det en extremt dum idé. Hatar att vara trött och seg på jobbet. Och som vi alla vet kommer tröttheten efter. Så därför gör vi något lite lugnare och går till en nation istället, jag och mina kära vänner. Det kan ju inte bli annat än bra ändå.

Älskar när det händer mycket grejer, jag skrattar och har kul och njuter av att vara 20.

Carpe diem & Love life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar