onsdag 14 december 2011

Don't go wasting your emotions, lay all your love on me

Vilken rusch! Igår vart det jobb i öst och idag blev jag inringd på jobb i kåbo. Imorgon njuter jag av en ledig dag (dock inte så mycket ledighet av det eftersom jag har massor att göra imorgon ändå!) för att sedan jobba i öst på fredag igen och sedan tagga till för julbord med kåbo på lördag. Otrohet när det är som bäst? Skämt åsido :) Tycker att det är rättså nice att flänga omkring såhär!

Jahaja, och idag är det 14e december redan! Crazy vad tiden går fooort. Så om två månader fyller jag 21 och ligger väl placerad på någon strand i Thailand med en paraplydrink i handen (och massa presenter strödda omkring mig, visst Josefin!?! ;)

Time for sleep. Godnatt!


Trion. Gotland. Sommar 2011 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar