torsdag 5 maj 2011

Mitt hjärta blöder

Shit vad kass jag är på att blogga. Något annat som är sjukt kasst är Spotify free's nya regel! Nähä, nu får jag liksom inte lyssna på Veronica Maggios nya underbara skiva längre. Fuck that. Jag blir vän med piratebay eller nåt nu.

Har jag sagt att mitt jobb är pretty awesome? (förutom att pendlandet kan bli lite oskönt). Jag har fina kollegor, fina kunder och allmänt trevliga dagar på jobbet. Stamkunderna vet nu mycket väl vem den nya tjejen är och det är härligt att ha ett jobb där man får mycket uppskattning och postivitet! (är det ens ett ord? nu är det i alla fall.) Älskar att ha ett socialt arbete. Så stimulerande. Man mår så otroligt bra av det självklara, ge och ta.

Annars då. Jag är rätt satisfied med tillvaron. My brain is too little for all my big thoughts though. Låg och funderade i över 1.5 timme inatt innan jag äntligen kunde somna. Finns bara en front jag vill ha lite mer flyt på just nu. Easy come, easy go. Jag ser fram emot vad som komma skall.

Imorgon blir det utgång. Skåla med fint folk, det gillar vi.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar