onsdag 11 maj 2011

Inga kläder

Som sagt. Kass på att uppdatera bloggen. Well, jag gör det när jag känner för det helt enkelt. Och har tid! Tiden bara springer iväg. På riktigt, hinner fan knappt med. 11 maj redan? Lugn nu, det här är bästa tiden ju. Stanna upp och njut. Men ni som ändå kollar in här efter uppdateringar, bra jobbat! De kommer iaf med jämna mellanrum :)

Och ofyfan. Ofyfaan vad bra jag mår. Jävligt bra helg med utgång, fina människor, glädje, stukad fot, fint väder och roslagen. Hängt kvar ute i stugan sedan jag i lördags tog en spontantripp hit. Låg ute i solstolen ungefär hela dagen i söndags och måndags, får liksom inte nog. Blir inte rastlös av att sola, jag mår bara så fantastiskt bra. Jag hör hemma i en solstol. Sen var tyvärr solstolshänget slut efter de två dagarna.. Skulle egentligen åkt hem igår men sedan jag blev inringd på extrajobb igår och idag såg jag ingen anledning att åka in till Uppsala. Närmare jobbet härifrån. Och det är rätt nice att åka båt till jobbet. Hehe. Sen är det sjukt mysigt här med mor och hund.

Åker hem till Uppis på fredag iaf. Massa roligheter i helgen så tar bussen efter jöbbet o ramlar väl in i lägenheten runt 23-tiden. Fint dä. Taggad som fan på lördag. Då har världens bästa Bella & Erik inflyttningsfest i deras nya söta lya, sedan mycket tänkbart en utgång på det. Livet är en fest! Puss.






1 kommentar:

  1. Jag kollar in här varje dag :)
    Längtar som sjutton tills jag är med er där hemma! Och nu är det inte långt kvar!!!!!!! Pusss

    SvaraRadera