söndag 29 maj 2011

Jag skrattar idag, kanske gråter jag sen, jag vill leva i nuet inte ångra mig sen, så jag lever idag, idag, idag,

Sjukt mysig helg. Kvaltietstid med mina fina. Efter en jobbvecka körde jag & Anna filmkväll med godis och mys i fredags. Strykte utgång, inte bra att gå ut när min dam har en infektion i kroppen. Kalasade till lite ändå igår när vi; jag, Anna, Pernilla & Mathilda drog ut till Mathildas stuga i Hällnäset. Hade spa-lektion med hennes mor som jobbar med Mary Kay först och vi blev ordentligt bortskämda i aniskte & kropp med härliga krämer och peelingar. Sjukt härligt. Är len som en babyrumpa. Sedan begav sig Lena hemåt igen och vi stannade kvar för att spendera kvällen tillsammans med grill, vin & massa mys. Älskar er tjejer, ni är så jävla bra.

På vägen hem idag svängde vi förbi Pernilla och gosade med 5 veckor gamla kattungar. Där smalt mitt hjärta lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar