måndag 9 januari 2012

Break the silence

Hejpa hejpa! (en nostalgitripp på det)

Mami gjorde en gonyttig middag som var klar när jag kom hem från jobbet. Det bästa när man kommer hem och är trött o hungrig är att bara sätta sig vid matbordet och allt är klart :) Man ska ha det bra! Kom hem lite senare än tänkt också pga 2h övertid.

Sedan har jag och mor nyss hängt lite vid en rolig sida! Nya nöjet: www.flightradar24.com. Följer flygplanen över världen, stora o små plan. Satt o kolla pappas resrutt till Oslo, askulju, haha!

Såhär ser det ut exakt just nu över världen (lite trångt i Europa, eller?)

Imorgon är jag uppe med tuppen igen. Hoppas jag får sova gott inatt, för det gjorde jag inte natten som var.. Min mage börjar typ säga ifrån.. Om jag åker på magkatarr nu avlider jag lite lätt. Nejtack. Dags o dra ner på hetstempot nu..
Ledig onsdag o torsdag iaf! Gött! Ska boka in en massage till nästa vecka också, väjj väjj väjj! HA DET BRAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar