söndag 29 januari 2012

Baby, I tell ya, my heart is freaking out when I held ya, even in the best of days, love will be hard and hearts will be faking

UUUUnderbart väääder! Saknat solen. Älskar solen. (Ps. snart åker jag till solen!) Hehe.
Vilken härlig helg det varit! Helt vit och väldigt mycket kvalitetstid med dem bästa.
I fredags blev det besök hos optikern för att bestämma ut linserna som jag ska ha med på resan. Sedan gick jag o träna i ca 2.5 timme. Så. jävla. skönt. Och värt. Träningsvärken sitter i än! Följt av fredagsmys i form av pizzabak och chill med Josefin, Anna & Pillan. Sedan upp tidigt på lördagen för att jobba och mot kvällningen hade vi en ordentlig julgransplundring med hela familjen! 3-rätter gomiddag och massa kvalitetstid tillsammans, så grymt! Idag har mor, bror, syster och jag varit på Ikea och Coopan!

Fick ett ryck när vi kom hem och började städa och dammsuga soffan o grejer. Sen fick jag fick ont i ryggen.. så nu sitter jag med käreste Cefar som åtgärdar problemet åt mig! Haha. Fintde!

Hoppas ni också haft en goood helg! Hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar