onsdag 30 november 2011

Talk that talk

Oj vilken bra helg säger jag bara! Bra sliten i söndags men räddade upp det med lite mysigt glöggmingel hos familjen Sundh innan det bar iväg för adventsmiddag hos mormor. Cozy. Jahaja och imorgon är det redan december liksom, galet vad tiden går fort. Älskar att det iaf fortfarande är massa plusgrader.

Denna dag har spenderats tillsammans med Bella & Martin, blev lunch på Östgöta nation och sedan lite snabbt kik efter ett par skor till mig. Känns som ett mission i sig att hitta ett par varma snygga skor som jag kan ha i vinter. Varför kan man inte ha Converse året om för? Hade varit mycket enklare.

Imorgon blir det vaccinering som gäller! Hata sprutor men jag tackar och bockar för att Emla finns. Och en Josef att hålla i handen, haha. Närå men det blir bra dehär ska ni se.

Jag längtar till sol o värme - 8 februari börjar resan! Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar