måndag 14 november 2011

Med ena foten utanför

Skönt att vara ledig fram till torsdag känner jag! Behöver verkligen all vila nu, orkar inte vara sjuk längre. Vad blir det, 11e dagen nu? Stänger med Jossan i Kåbo så det blir ett nice pass iaf!

Bör verkligen ta mig ner på stan och lämna in min telefon. It's about time!!! Kanske imorgon, om jag orkar. Orken är inte på topp dagar som dessa. Men det är rätt nice att bara vara och göra i princip ingenting - utan att få dåligt samvete.

Idag drog min fina syster till USA för en månads resande med start i New York. Aaaaaviiiss.. Och kommer sakna :)

Har på tal om resa suttit och kollar massa vänner & bekantas resebloggar idag.. Sjukt många som befinner sig på andra sidan jordklotet just nu! Blir så sjuukt peppad på att dra iväg på vår resa nu alltså! Thailand och Australien. 2 månaders tid. Nästan för bra för att vara sant! Ser fram emot då biljetterna ligger i våra händer Josef! Och Anna kommer förmodligen joina 2 veckor i Thailand också! Wehej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar