onsdag 22 juni 2011

What are words

Grattis min finaste lilla mor på födelsedagen!

Min dag i korthet; Upp 5.10. Jobba. Drog till Öregrund, åka tillbaka till Länsö, solhäng och deck i solstol, lunch med päronen och strax styrs det födelsedagsmiddag. Jag har fixat efterrätten, Frestas chokladmousse med latte macchiatosmak, låter riktigt lovande. (Tårtan är redan slut).

Sommarsolstånd inatt, var verkligen ljust hela natten, "Och nu går vi mot mörkare tider" nej, hur deppigt låter inte det. Det här låter bättre; Sommaren har bara börjat. Mmyes.

Midsommarafton på fredag! I like. Det innebär dock stresshets på jobbet imorgon. Kopplar på tålamodet till 100% för jag förväntar mig kaos. Upp o hoppa kl 5.10 imorgon också, köttar några timmar för att sedan få en veckas ledighet! HUR nice som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar