söndag 19 juni 2011

Innan jag kände dig

Ahh. Norge var helt sjukt bra! Så glad. Hann träffa alla mina godingar där och göra massa kul med dem, car även iväg och besökte vårt gamla fina hus i underbara Montebello. Nostalgi. En större klump placerades i halsen när jag gick in i vårt gamla hus, fan vilka fina minnen jag har. Jag o mina fruar, så underbar tid vi hade där! Tack gott folk för tokbra dagar!!!

Helgen har spenderats i goda vänners lag på olika ställen i Uppsala. Bäst! Och efter en riktigt bra helg vaknade jag med ett sånt jävla feelgood-mode idag. Anna & Jag fick en fet sovmorgon efter helgens happenings, tog oss upp vid 14-tiden. Minns inte sist jag sov så länge, och så skönt. Gick ut i regnet för att handla frunch och efterrätt och myste framför Love and other drugs. Kan se den filmen om och om igen, den är så fin. Kärleken övervinner allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar